Wednesday, May 12, 2010

Ku Pasrah


Salaam to all..

Saat demi Saat
Aku lalui dengan penuh debaran dan liku
Tanpa siapa tahu hati ni
Luka duka suka atau bahagia..

minit demi minit terus pergi
Aku langkah kan kaki ini
terkadang tanpa fokus tujuan
Terkadang tersadung dek bendul yang mungkin tidak terlihat
Siapa tahu hati ini?

Jam demi jam terus berlalu
Aku gagahkan hati dan langkah
Mencari pencerahan bagi setiap apa yang kabur
Mencari penjelasan apa yang keliru
Semakin dicari semakin tidak tahu apa
Apakah????

Hari demi hari ke berlari
Melangkah dengan gaya tersendiri
Perlukah aku khabarkan kepada mereka?
Ya Allah...
Pilu hati ini bila mengenangkan...
relakan aku terkorban?
mampukah aku?

Ya Allah...
Redhakanlah aku dengan pinjaman nikmatMu di dunia ini
Rahmatilah kami agar sentiasa dibawah payung RAHMATMu ya Allah..
Kau tabahkanlah hati ni,
Kuatkanlah ia..
Agar jalanan yang dipilih itu
BUKAn datang dari nafsuku semata..
Aku rela dimarahi manusia
berbanding dimurkai ya Allah..
Kerna aku takut dengan kemurkaan MU..

ya Allah..
Aku serahkan segalaNYA padaMu ya Allah..
Aku pasrah..

Amiin...



No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666