Saturday, September 5, 2009

Macam-macam ada....

Salaam perjuangan dengan penuh kasih sayang serta salam tranformasi....

Hmm... Lama juga saya tidak menulis.. Yang terpost adalah copy paste serta scheduled posting sahaja... Huhu... Masa saya dipenuhi dengan tugasan sebagai Hamba, pengislah serta penuntut Ilmu...

Ni ceritanyer.....

Isnin, Hari Kebangsaan.... Pagi2 ada dua meeting yang patut dihadiri.. huhu..

Selasa... Group saya dalam maddah HALAQAH kna present dengan lakonan.... Alhamdulillah.. dapat komen yang membina dari Ustazah... Syukran ya ustazah...
Petang tu, ada Quiz Advanced Accounting 1... Jawab within 15 mnts.. Hmmm.. Terkejut! Sbb buat latihan lebih susah dari soalan tu... (torgamam den....)

Rabu....
Hari ni best.... sebab kelas start kui 12... hehe.. tapi malamnyer ada kelas Company Law... Kali ni, kami present dengan penuh gaya dan semangat yang berbeza yang lepas.... Sir Asmadi apprecited us! Thank You Sir!....

Khamis....
Hari paling perit.. Sebab, Lecture straight until 6pm... Hari ni ada Quiz maddah Fiqh Muamalat...
Memorization verses about sales contract... Alhamdulillah.... Boleh jawab...
Hari ni gak, nama saya terpilih dipanggil oleh Lecturer untuk menjawab soalan.... Huhu... terkejut! Bagai nk luruh jantung! Sebab duk khusyu' dengar butir2 kata dari lecturer... Huhuhu..

Jumaat...
Hmmm.... It shouldn't be have classes.. but then... need to attend because last Monday is holiday... So, have replacement classes ler.... Petang ada test Ekonomi...

EMOSI KU:
GEMBIRA : Alhamdulillah.. dapat jawab semua test n Quiz dengan ok..
SEDIH n TERKEJUT : Sebab Ayah seorang sahabatku dan ibu rakan seperjuangan dalam accounting course meninggal dunia..............
TAKUT : Dengan perkara yang tak terduga dan di luar pemikiran aku.. Ya Allah...
RESAH n RINDU : Aku resah sebab tak tahu cam ne nk p trip Alumni KMKN tu... RINDU ngn family kat kampung... Tak penah berbuka bersama lagi Ramadhan kali ni... huhuuhu...
TERHARU : Sebab ada seniorss aku beri nasihat... " Sekarang time adik2 busy... Pandai2lah manage masa... Jaga pointer... Bagi elok senantiasa... " tika itu sedang dlm kerunsingan...
" Jika kita tolong agama ALLAH, ALLAH jua akan bantu kita menagakhiri tugasan n taklifan serta urusan kita.."


Ya Allah.... Aku mohon pertolongan pertolongan dariMu... Kuatkanlah hati hamba Mu ini... TABAHKANLAH HATI NI....

...........................................................................................................................

No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666