Sunday, January 10, 2010

~:: CheMisTry of JAnuaRy ::~

January...
kali ni saja nak share
Tentang family aku
Hehe..

3 Jan
adalah birthday emak aku
Emak yang tabah dan sabar
Tegas.
Yang sentiasa yang terbaik bagi aku

11 Jan
birthday abang aku pula
Muhsinon namanyer..
Sudah bekerja
Sangat tekun dalam pekerjaannya
Buat aku kagum dengannya..

13 Jan
Adik kedua terakhir pula..
bernama Ma'arof.
Sudah Form 4 dia
Dia punya kemahiran dan kelebihan tersendiri
Di waktu usianya ini,
dia sudah mahir untuk
memperbaiki motorsikal sendiri,
Bab2 kalau motorsikal rosak
walau siapa pun,
Nah, Tolong baiki
Insya Allah menjadi
Tahniah!
Dia agak manja dengan aku..
Huhu..

22 Jan
Hmm...
Ni empunya blog ini..
Tapi biarlah..
Tak mau citer..
Hehe..

23 Jan
Birthday buat Adam Hariez
Anak penakan aku
Anak abang aku
Tahun berumur 3 tahun
Adam,,,
Ang janagn duk buli Achik ni
Sakit laa...
Asyik kena tumbuk ja..
Huhu..
Jangan kacau papa tau..
Papa nk check gigi patients
Mama pun kena bantu papa
Adam jaga adik tau..

Begitulah kisah JANUARY..
Saje nak berkongsi..

Semoga kami semua diberkati umur yang dianugerahkan..
Semoga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah..
Masihkah ada esok untuk kita?
Maka fikir2kanlah..

Allahu Ta'ala A'alam


No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666