Thursday, January 23, 2014

22.1.14 Yang bermakna...

Assalamu'alaikum.

Tanggal 22.1.14 semalam, adalah paling bermakna. Ini kerana pihak majikan menyambut hari ulangtahun kelahiran a.k.a hari mengingati MATI MM.. Yang ke-tettt...

Ini adalah majikan yang pertama sejak bekerjaya ini yang menyambut ulangtahun kelahiran sedemikian rupa.. 

Pada tarikh dan hari itu, boss MM suruh semua staffnya memakai pakaian bertemakan warna BIRU. Mula-mula MM pun blurr. Kenapalah boss ni beriya2 sangat suruh pakai tema biru. Bila dah tengahari baru perasan. Itupun sebab dia kata begini, "masyitah, hari ni jangan makan nasi dulu ya.."

MM dengan blurr jawab, "knp? saya lapaq ni kak. Isshh.. Dah tu??"

Boss : "ko ni.. Isshhh.. Aku kata nnt kita ada majlis sket2.."

MM : oooooo..ok.

Kek bestday kununnya... hehehe

Dengan paksaan kena potong kek itu.. Semua biru.. hek hek hek...

Ni ucapan dari sahabat via what's App. Xie Xie

P/s : boss buat semua ni macam nak bodek aku supaya stay lama bersamanya... hhuhuhu.. itu aku gerun. Aku perlu melangkah pergi juga tidak lama lagi... Sayu gitu kan.. huhuu


No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666