Monday, June 15, 2009

SALAAM KEMAAFAN...

Salaam,,, saya minta maaf byk kerana blog ini hanya dapat dibaca dengan baik sekiranya menggunakan firefox. Sesiapa yang menggunakan internet explorer,akan berlaku ketidak fahaman simbol2 yang saya sendiri pun tak dapat memahami..juga mungkin radio tidak dapat berfungsi... hari ini saya baru terperasan masalah ini. Kerana laptop sahabat ini tiada firefox. hhuhuhu.. maaf yer.. Dunia kini semakin canggih.. Internet explore pun ada beza ngn firefox. hehehe.. Ini berlaku kerna, dengan penglaman sy di ISUM ni, bila nk wat kertas kerja, ia perlu dimasukkan di dalam siste. Dan sistem itu hy boleh dicapai hy dengan menggunakan firefox.. hehehe.. ntah pape ntah kan...

Terima kasih kerana mengunjungi blog saya yang tak seberapa ini..
Saya baru melangkah ke dunia maya ini.. Sila tunjuk ajar... Mungkin ada sahabat2 yg boleh bantu saya.. Saya boleh dihubungi melalui emel: maskokus_06@yahoo.com

sekian, salaam maaf dan terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666