Thursday, July 9, 2009

~:: MoNoLog HaTi & MiNdA ::~

Ya Allah....

Sesaknya fikiranku kali ini...

Banyak pertembungan barnamij dalam satu masa...

Rasa ingin dibelah-belah sahaja kudrat ku...

Agar kesemua aku merasai hakikat nikmat berprogram


Tapi,

Itu hanyalah retorik semata-mata

Hakikatnya aku tak mampu memenuhi...

Aku perlu fokus pada satu

Agar ia terfokus

Disamping menjadi latar pada yang lain...


Jadi,

Kebergantungan kepada TUHAN itu

Amatlah digalakkan

Agar tidak tergolong dalam kalangan "sombong" di sisi Allah...


Ya Allah,

Aku memohon padaMu,

Tunjukkan lah aku pada apa yg baik disisiMu,

Agar MARDHATILLAH termaktub dalam percaturan Mu...

Tabahkan dan kuatkanlah Hati HambaMu...


Ya Allah,

Lindungilah HambaMu di bawah lembayung

rahmat kasih sayangMu...

Agar diri dan hati terpimpin dengan ketukan IMAN...

Ya Allah, Ya Rabbi...


** P/s: kepada Adikku Bahiyah, bersabarlah dengan segala apa ujian di depan kita... yakinlah Allah sentiasa bersama kita.. Selagi mana kita masih bergantung kepada Tali Allah.. insya Allah, Allah akan bantu kita... Selagi mana Allah turunkan ujian kepada kita, begitulah kasih sayang Allah yang sangat melimpah ruah...

kepada adikku Shida, tabahlah dengan ujian penyakit yg Allah hantarkan... peringatan dari ALLAH sangat berharga.. Agar kita sentiasa yakin Allah itu sangat2 memahami kita...

Buat adikku Raihan, bersabarlah... Didoakan agar dikuatkan hati dan jiwa...


** Transformasi sucikan niat di hati, MARDHATILLAH

No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666