Thursday, May 9, 2013

PRU13- Versi MM

Assalamu'alaikum...
Allahumma Soll 'Ala Muhamamad.
Wa'ala Ali Muhammad...

Bismillahir Rahmaanir Rahiim..

Hai semua..
Pa habaq? Ada sihat ka? Iman ok? Harap ok lah yer... Ada rasa "panas" dan "hangit" lagi tak? hahaha..

ok. ok..

Ni saja pepagi ni nak celoteh pasal PRU 13 baru ni.. 
 
PRU13 yang paling membodohkan rakyat Malaysia..

Anda setuju tak dengan statement saya ni?

.....
Kenapa saya kata sedemikian...

Pertama: Sogokan duit kepada rakyat di pedalaman dan mengatakan kalau PAKATAN RAKYAT (PR) Menang maka akan berlakulah darurat.

##Ni memang Fitnah besar... Kalau orang jenis mata duitan. Mereka percaya tau.. Tu yang tak jadi nak undi PR tuh...

Kedua : Proses Pengiraa Undi Yang Berat Sebelah. 
 
##Mula-mula PR dan menang.. Tetiba ada peti undi masuk. Ntah datang dari mana ntah. Blackout pulak.. Akhirnya BN Menang... Ni memang kejam dan zalim
 
Ketiga : Undi Rosak yang Terlalu banyak
 
##Sebagai contoh, Parlimen saya, Kuala Selangor, lebih 1000 undi rosak direkod. Heyyy... Ingat rakyat bodoh sangat ke nak buat pengundian...Menurut sumber petugas PACA, memang petugas SPR ini kebanyakannya sudah diajar menipu. Saya berani berkata sedemikian, kerana ada 2 beradik saya bertugas sebagai PACA semasa PRU13 lalu..

Untuk akhirnya bagi post kali ini, wahai rakyat Malaysia amnya, khususnya rakan2 saya usahlah membiarkan diri kta diperbodoh oleh Pemerintah Negara Sendiri Yang zalim dan kejam terhadap rakyatnya..

Selamat BERJASA & BEBAS melakukan apa saja kau mahu!



No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666