~::masyiemumtaz::~

masYie's

Tuesday, May 5, 2009

permuLAan perJaLanan..


salaam muhibbah untuk semua..


Sajer jer nak ingatkan kepada sahabat2, kawan2 dan rakan2 yang bercuti ni.. Maklumlah cuti panjang.. Untuk adik2 junior juga,, isi masa yang ada itu dengan ma'ruf..


k, selamat bercuti.. semoga cuti itu terisi dengan isi yang penuh berisi...


Kepada sahabat2, ikhwan wa akhwat yang dah abih study tu, semoga dapat meneruskan perjuangan.. Realisasikan lah apa yang selama ini terpendam di dada.. Carilah sabil yang betul2 HAQ..


Kepada adik2 junior, jangan duk tengok TV jer.. cari lah maklumat sebagai pelajar Universiti.. huhuhuhu..


Kepada diri ini, bayakkan bersabar.. Siapkan kertas kerja tuh... Kemaskini amalan tuh.. Try to be more positive..


hehe.. tu ja la...Insya Allah ana masuk entry pengisian...

yang ni sekadar celoteh yang ntah ape2 ntah..


*kalau rasa tak penting abaikan sahaja.. huhuhuu...

No comments:

Post a Comment

Komen laa.. walau seAYAT... hehe.. Syukran! =)