Friday, April 23, 2010

kurang fahamlah...


Bismillah...

Salaam to all...

"masyie, dia tinggalkan saya"
"Sampai hati betul dia"
"Argghh,... MalasFikir"

Saya:
"Humm... Ada hikmahnyer,Insya Allah.."
"Allah beri peluang untuk kita lari kepadaNYA"
"Tak perlu sedih.."
"Teruskan melangkah,
Dengan gagah,yakin dan berani..."
"Kuatkan pergantungan diri kepada ALLAH"

Beberapa ketika kemudian....

Dia dilihat agak berbeza..
Dari kata-kata,
Tindakan...
Berhujah...

Saya berasa pelik...
Mengapa begini?
Apa dah jadi?
Apa patut dibuat?

Ya Allah...
Aku insan lemah...
Kau lindungilah kami..
Rahmatilah hidup kami..
Redhakanlah kami...
Tabahkan kami...
Sabarkan kami...
Semua iniujianMu Ya ALLAH...
Kami yakin dan pasti..
Ia pasti ada hikmah rahmat disebaliknya...



**Khabarkan kepadaku,apa itu cinta sesama manusia???? Perlukah???
Aku kurang faham....***





No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666