Wednesday, October 19, 2016

Keperluan Vitamin C

Assalamu'alaikum...

Haa.. Seperti dijanjikan. MM nak kongsikan kelebihan produk-produk kesihatan yang dibuat oleh Shaklee.

Pertamanya... Setiap manusia di Malaysia amnya dan di dunia khasnya, perlu sangat-sangat makan Vitamin C. Nama vitamin Shaklee adalah SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS.(vitamin C Shaklee)

Haaa.. Ini la Botol Vitamin C Shaklee Yang bagus dan sedap tuu..

Keduanya,  Vitamin Shaklee nidibuat denagn sumber semulajadi yang akan disalurkan dalam tubuh kita dari jam ke jam. Vitamin C shaklee ini sangat perlu diambil kerana fungsinya adalah untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan dan juga mencegah sebarang penyakit. Sebab tu kalau kita sakit apa-apa ke, kita pergi klinik, farmasi Klinik tu akan beri kita Vitamin C. Akan tetapi vitamin C di pasaran itu kebanyakannya sintetik. 


Sumber Semulajadi Yang Disalurkan Jam demi Jam

Seterusnya, Vitamin C shaklee ni harganya adalah sangat murah dan berpatutan. Sebotol Vitamin C shaklee ada 180 biji. Sehari hanya perlu makan 1-2 biji sahaja. Sebotol Harga RM92. Jadinya sebiji RM52sen. Murah kan...

Ni persamaan Vitamin C Shaklee Dengan Buah Oren Yang Seddap tuu


Maka dengan rendah hatinya, saya menyeru semua kawan-kawan MM mulakan makan Vitamain Shaklee dengan Vitamin C Shaklee.. Anda pasti kagum dan berpuashati dengan perubahan kesihatan anda. In Syaa Allah.

Jika berminat nak beli produk Shaklee, boleh hubungi MM ya di Talian 019-255 9666.



"Sharing is Caring. Caring is Loving. Loving is Responsibility"

No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666