Thursday, August 20, 2009

.... BluRr....

Salaam perjuangan dengan penuh kasih sayang buat semua...

Hari ini, mm sudah agak sihat dan kebah dari demam... Rasa sakit juga perut ini setelah seharian semalam ia tidak terisi dengan makanan dek kerana tiada feel untuk makan... Hmm.. tak tahu lah sejak dua minggu ni, mm akui memang makan tak menentu... Ada satu hari tu tak tahu dah mkn ke belum... Sedar-sedar bila nak tidoq, perut berbunyi dan terasa sakit... Lalu. mm tanye la pada roomate.." Eh, siang tadi aku makan ke tak yer?"... "Aikkss...Bleh lak camtu"...
"Aku lupa la...huhuhu.."
"Tak pa lah esok pagi ja la... tahan koit... Insya Allah.."

Hmm.. mm sempat balik sehari semalam ke kampung tercinta... ziarah abah n emak.. anak2 penakan yang dirindui dan disayangi...(Sorry.. achik balik jap jer... Raya nnt achik balik ag yer... huhu)kakak, adikss n abangss yg disayangi...(Maaf semua... dapat balik jumpa sat ja... nak wat cam na... doakan mas ek..)

Hari ini mm blurr dengan arahan.. Tak tau kenapa.. mm tak tahu nak wat apa bila dapat arahan buat memo bla..bla... Bolehnyer duk depan PC office tu wat benda lain... Then, try tengok comtoh memo, p tanyer lagi cam ne nak wat.. Sbb memang blurr...
Sampai pelik dibuatnya org lain melihat mm ni... Depa pun kata... P makan dulu sana...
Hmm... MAKAN???... mm rasa lain macam sket dengn tekak ni... Sbb fikir n teringat, marin dulu makan, then vomit... Arrgghh.. "aku nak makn apa lagi ni???"

Bila depa ajak p makan, mm duk diam... Then, depa pun ambil keputusan mintak tlg mm call retoran berdekatan kolej ni order mknn... (memang nak trick aku la ni...) Bila call, mm rasa susunan ayat mcm tak betul.. Astaghfirullahal'aziim..

Bila balik bilik... Baru terfikir...
"Kenapa aku jadi cam ni... Kenapa aku blurr semacam ni... Kenapa aku macam tak tahu apa yag dah aku wat ni... Kenapa aku macam tak pijak di bumi nyata ni..."

"Ya Allah... aku hambaMu yang lemah lagi hina... Kuatkanlah hati hambaMu ni, tabahkanlah hati dengan ujian yang Kau hantar untuk hambaMu ini... Aku mohon agar hamba ini sentiasa dibawah lembayung rahmat kasih sayang dam peliharaan serta penjagaan Mu, Ya Allah..."

No comments:

Post a Comment

Nak tanya apa2 tentang vitamin dan susu farm fresh? hubungi kami ya: 019 255 9666