~::masyiemumtaz::~

masYie's

Tuesday, December 18, 2012

17.12.2012

Assalamu'alaikum...

Bismillah..

TERUJI
Tetiba kat office black out... Apalagi chow awai la.

Then, kena masuk gas dalam badan... "Sedap" la jugak.... 
Tak maw dah la pasni...

TERSEDIH
Dapat surat saman AES.. 
Fuhhh!!!!
Menangis kot...
Ishhh...
Malulah sikit...

OK.. tak maw bayaq.. kita jumpa kat mahkamah ya... huhuhu


TERUJA
Si dia nak menikah..

Semoga dipermudah urusan..
Saya doakan akak bahagia........

In Shaa Allah.. Aamiin


Aku pun nak kahwin jugak la cam ni???
Si dia, jom  nikah!!!



TERHARU
Dapat SMS dari emak
"anakku, manalah letaknya sabun basuh yang dibeli dan kubis bunga... emak lupa nak ingatkan... Anak2.. Nasib2.."

Sebab semalam bersamaan ahad, beli sabun dan sayur kubis bunga itu untuk bawak balik ke KL.. Tapi terlupa... Hhuhuhu..

Emak.. I LOVE U SO MUCH!!!!!!!



** Sengaja nak coretkan kisah diri...Sebab blog adalah cinta hatiku... Siapa jatuh cinta dengan aku kerana blog ini, aku xtaw nak kata apa... Aku pun jatuh cinta lah jugak cam tu!**

hehehhe... Sengalnyerrrr.... Malulah sikit Masyitah Tairin!!!!!

.

No comments:

Post a Comment

Komen laa.. walau seAYAT... hehe.. Syukran! =)