~::masyiemumtaz::~

masYie's

Tuesday, April 16, 2013

Sok Sek PRU-13 Versi MM - Part 1

Assalamu'alaikum...
Allahumma Solli 'Ala Muhammad...
Wa 'ala Ali Muhammad...

Are you ready for PRU-13?????

Ok... MM nak cerita sikit hal kawan2 MM ni.. 
Baru-baru ni 5 April hingga 7 April, MM bercuti bersama geng USIM di sebuah negeri. Dengan bahang PRU ni. Maka kawan-kawan MM ni dok tanya ja, "masyi, aku nak undi apa?" MM dengan laju jawab undi PR lah... Kami ada 6 orang. Sorang ja yang belah sana. So nak tak nak dia buat2 suka lah dengan parti kami.

Kat negeri tersebut, tempat kami bercuti dan mereka buang duit tu, abih meriah dengan bendera Bulan. Ada satu hal tu, tetiba kawan MM yang "dok belah sana" tu tanya, kenapa bendera PAS tu sekejap kecik sekejap besar? Masuk akai dak soklan gitu? MM diam ja. Nak tengok kawan2 MM lain kata cam na. Lagipun MM jadi driver. So kena fokus memandu gitu.. Maka jawab geng yang lain, "hang ni, dok sibuk perlekeh bendera PAS kenapa? Bendera Dacing tu cantik dan relevan sgt ka?" Terdiam seketika... Panas hati jugak kot kawan2 lain tuh.. MM sengih ja la... Dalam hati rasa syukur dan gembira.

  
Geng MM...



Haaa... OK... untuk Part 1 ni.. Nantikan Part seterusnya.. hehehe...

Jangan lupa hari mengundi... Pangkah CALON PR... 

Undilah Pakatan Rakyat....


Haaaa.. Cam ni... Ini kalilah Tukar..

SAVE MALAYSIA 112!!!


No comments:

Post a Comment

Komen laa.. walau seAYAT... hehe.. Syukran! =)