~::masyiemumtaz::~

masYie's

Monday, February 11, 2013

Adam Hariez

Assalamu'alaikum...
Allahumma Solli 'ala Muhammad...

Saja nak mencoretkan tentang anak buah saya yang agak genius...
Namanya Adam Hariez Bin Mohd Halid..
Lahir 23 Januari 2007..

Huh...
Agak keletihan jugak layan anak genius ini.
Asyik nak suruh buat soalan math yang susah2 jer.
Aku dengan letih...
huargghh..

Tapi aku layankan jer...


genius in math
Dia suka jer dok kamgpung... Balik kampung Ijok..
Kalau dijanji nak balik Ijok atau sape2 nak p amik dia, pasti ditagihnya...

sedang menjawab soalan yang diberi
 Gigih menjawab soalan...
Gigih mengira....
hye.. achik!
Achik!! amik gambar banyak2 tau.. nanti achik bubuh kat facebook..
Adam!!!!!!!!!!!!! Hang tau ka facebook tu menatang apa??
Hadddoiiihhhhhh....

Anak-anak genius ini kena bagi dengar dan hafal apa2 sahaja yang baik...
Ni dia dengar lagu sekali dua ja dah cepat ingat lirik..

Adam.. Adam...




No comments:

Post a Comment

Komen laa.. walau seAYAT... hehe.. Syukran! =)